Op zoek naar een interessante job? Dan hebben wij een leuke vacature!
Administratief Medewerker Magazijn
Fulltime (40 uur)Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?
In deze functie hou je je bezig met het verwerken van geretourneerde technische beveiligingsproducten. Je controleert bij binnenkomst de verpakkingen en producten op uiterlijke staat en volledigheid. Afhankelijk van jouw beoordeling kunnen verkeerd bestelde producten in het magazijn terug worden gelegd en aan de klant worden gecrediteerd. Je handelt defecte producten af volgens de retourafspraken die we met leveranciers hebben gemaakt. Je hebt met de leveranciers contact over het opsturen en repareren van producten en onderhoudt contact met klanten over de voortgang van de reparatie.
Tijdens je werkzaamheden zoek je continu naar verbeteringen van het RMA-proces. Dit draagt positief bij aan onze servicegerichte klantbenadering en aan het verbeteren van het interne proces voor jou en jouw twee collega’s. De RMA-afdeling is onderdeel van het magazijn. Dit betekent dat je jouw collega’s in het magazijn ‘s middags ondersteunt; je helpt met orderpicken en inpakken van bestellingen die de deur uit moeten.
Lijkt het je leuk om administratief bezig te zijn en hou je ook van afwisseling en beweging? Dan geeft deze baan jou veel variatie!
Wat vind je leuk om te doen?
Binnengekomen goederen controleren of deze binnen garantie/reparatie vallen en hiervan de bijbehorende administratie afhandelen richting klant | |
Vragen van klanten over uitstaande retouren beantwoorden | |
De retourmelding administratief correct in ons systeem verwerken | |
Verzendklaar maken van retouren voor de leveranciers | |
Contact onderhouden met leveranciers over uitstaande reparaties | |
De RMA-procedure professionaliseren waar je mogelijkheden tot verbetering constateert (in overleg met je leidinggevende) | |
In het magazijn meehelpen met orderpicken en inpakken |
Welke ervaringen zien wij graag in jou terug?
Klant- en servicegericht | |
Administratief onderlegd (MBO werk- en denkniveau) | |
Goede communicatieve en sociale vaardigheden | |
Stressbestendig en positief ingesteld | |
Zelfstandige werkhouding | |
Beschikt over een goede schriftelijke kennis van de Nederlandse en de Engelse taal | |
Ervaring in het magazijn en woonachtig in Purmerend |
Wat ontvang je in ruil voor jouw inzet?
Een uitdagende baan met ruimte om jezelf verder te ontwikkelen | |
Een prima salaris | |
Leuke collega's | |
Informele sfeer | |
28 + 1 vakantiedagen | |
Pensioenopbouw | |
Samen lekker borrelen en snacken op vrijdagmiddag om het weekend in te luiden |
Typisch Osec!
Bij Osec word je een gewaardeerde collega in een team vol enthousiastelingen. We houden van duidelijkheid en snel schakelen; we doen dus niet aan ellenlange sollicitatieprocedures. Als het klikt en we in je geloven, dan kan een fijne samenwerking wat ons betreft snel beginnen...