RMA-procedure
Voor alle artikelen die u naar Osec wilt retourneren, dient u vooraf een Reparatie / Retourformulier in te vullen (bereikbaar via onderstaande knop Naar RMA’s).
Let op: u ontvangt geen ontvangstbewijs van uw ingediende Reparatie / Retourformulier. U vindt uw ingediende Reparatie / Retourformulieren terug bij uw RMA’s.
Bij ontvangst van uw Reparatie / Retourzending in ons magazijn ontvangt u een ontvangstbevestiging. Osec streeft er naar om uw RMA binnen 14 dagen af te handelen.
Garantiebepaling:
Indien na onderzoek van uw Reparatie / Retourourzending blijkt dat het defect van de artikelen is ontstaan door oneigenlijk gebruik of buiten de garantie valt, worden de artikelen niet vervangen of vergoed. Na overleg worden de artikelen afgestort of tegen verzendkosten geretourneerd.
Osec behoudt zich het recht voor om artikelen die zonder Reparatie / Retourformulier worden geretourneerd zonder opgaaf van reden naar de afzender te retourneren.
Voorwaarden retourneren ongebruikte producten:
Ongebruikte, onbeschadigde en complete producten mogen in originele onbeschadigde verpakking binnen 60 dagen worden geretourneerd.
Indien na controle blijkt dat het product geconfigureerd is brengen wij €15,- reset kosten per product in rekening.
Zie onderstaande reset instructies:
Dahua:
Reset procedure NVR via het lokale scherm
Reset procedure IP-Camera met de Reset knop
Reset procedure IP-Camera via de Configtool
Hikvision:
Reset procedure NVR (PDF download)
Reset procedure IP-Camera