Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?

Als medewerker van onze afdeling Support geef je technische ondersteuning aan onze klanten (installateurs) en je collega’s. Je hebt met name telefonisch contact met installateurs die op locatie met onze producten werken. Je werkt met verschillende beveiligingstechnieken en producten voor beveiliging, toegangscontrole, video intercom, camerabewaking en brandmelding. Door de vele technische ontwikkelingen en maatwerk oplossingen ervaar je in deze functie veel variatie waardoor geen dag hetzelfde is.


Wat vind je leuk om te doen?

  • Telefonisch en per e-mail ondersteunen en begeleiden van installateurs
  • Collega’s helpen bij het vinden van oplossingen voor technische vraag stukken
  • Jezelf up-to-date houden van de nieuwste door ons aangeboden producten 
  • Producten testen en jezelf de nieuwste producten eigen maken
  • Uitvoeren van verschillende interne technische werkzaamheden
  • Meedenken over potentiële verbeteringen van producten en diensten


Welke ervaringen zien wij graag in jou terug?

  • Aangeboren interesse in techniek & technologie en je leert graag bij over de nieuwste ontwikkelingen en trends in je vakgebied
  • Je hebt basiskennis van IP-netwerktechnologie
  • Je bent geduldig, oplossingsgericht en verleent graag goede service
  • Creatief bedenken van oplossingen zit in jouw natuur
  • Goede communicatieve vaardigheden en je bent ongecompliceerd en sociaal in omgang
  • Praktijkervaring op een helpdesk of in de techniek is een dikke plus


Wat ontvang je in ruil voor jouw inzet?

  • Een team met gedreven en ervaren professionals waarmee je veel zult lachen
  • Een moderne, aantrekkelijke en innovatieve werkomgeving
  • Een prettige, ruime werkplek met goede hardware en een sta/zit bureau
  • Voldoende ruimte om kritisch te kunnen zijn en jouw ideeën in te kunnen brengen
  • Mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen met workshops en (interne) trainingen
  • Collega’s die je uitdagen voor een potje flipperen, airhockey of tafelvoetbal
  • Een mooi salaris dat wordt afgestemd op jouw kennis, ervaring en competenties
  • 25 + 1 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband)
  • Pensioenopbouw
  • Samen lekker borrelen en snacken op vrijdagmiddag om het weekend in te luiden


Bij Osec word je een gewaardeerde collega in een team vol enthousiastelingen. Als medewerker van de afdeling Support werk je nauw samen met collega's van deze afdeling, de Productmanagers, de medewerkers van Verkoop Binnendienst en het magazijn. Stuk voor stuk vakfanaten die een aangeboren interesse in techniek hebben. We zijn niet alleen gek op techniek maar houden ook van duidelijkheid en snel schakelen; we doen dus niet aan ellenlange sollicitatieprocedures. Als het klikt en we in je geloven, dan kan een fijne samenwerking wat ons betreft snel beginnen… 

Lijkt je dit een leuke job? Aarzel dan geen moment om te reageren en stuur jouw motivatie en CV per e-mail naar Erwin Otten; e.otten@osec.nl