Medewerker Support

 Fulltime (40 uur)

Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?

Als medewerker van onze afdeling Support geef je technische ondersteuning aan onze klanten (installateurs) en je collega’s. Je hebt met name telefonisch contact met installateurs die op locatie met onze producten werken. Je werkt met verschillende beveiligingstechnieken en producten voor beveiliging, toegangscontrole, video intercom, camerabewaking en brandmelding. Door de vele technische ontwikkelingen en maatwerk oplossingen ervaar je in deze functie veel variatie waardoor geen dag hetzelfde is.

Wat vind je leuk om te doen?

Telefonisch en per e-mail ondersteunen en begeleiden van installateurs
Collega’s helpen bij het vinden van oplossingen voor technische vraagstukken
Jezelf up-to-date houden van de nieuwste door ons aangeboden producten
Producten testen en jezelf de nieuwste producten eigen maken
Uitvoeren van verschillende interne technische werkzaamheden
Meedenken over potentiële verbeteringen van producten en diensten

Typisch Osec!

Bij Osec word je een gewaardeerde collega in een team vol enthousiastelingen. Als medewerker van de afdeling Support werk je nauw samen met collega's van deze afdeling, de Productmanagers, de medewerkers van Verkoop Binnendienst en het magazijn. Stuk voor stuk vakfanaten die een aangeboren interesse in techniek hebben. We zijn niet alleen gek op techniek maar houden ook van duidelijkheid en snel schakelen; we doen dus niet aan ellenlange sollicitatieprocedures. Als het klikt en we in je geloven, dan kan een fijne samenwerking wat ons betreft snel beginnen...

Kom je ook bij ons werken?
Solliciteer hier:

Velden voorzien van een * zijn verplicht


Toon me het overzicht van alle vacatures bij Osec