Hoe zien jouw werkzaamheden eruit?

Als magazijnmedewerker houd je je van 13.15 uur tot 17.30 uur vooral bezig met het verzamelen en verzendklaar maken van orders. Maar het ontvangen en verwerken van binnenkomende goederen, het aanvullen van de voorraad en het assembleren van een harddisk in een netwerk video recorder behoren ook tot jouw takenpakket.

Daarnaast help je klanten die hun order bij ons magazijn komen ophalen en pak je andere dagelijks in het magazijn voorkomende werkzaamheden op.

Wat vind je leuk om te doen?

  • Affiniteit met orderpicking
  • Efficiënt verpakken van orders zodat deze onbeschadigd bij de klant worden afgeleverd
  • Omgaan met geautomatiseerde systemen voor het orderpicken en verzendklaar maken van orders
  • Ergonomisch, secuur en in teamverband kunnen werken

Welke ervaringen zien wij graag in jou terug?

  • Kennis hebben van magazijn- en distributieprocessen
  • Kennis hebben van de goederen- en informatiestroom en de invloed van verschillende acties op de expeditie 

Wat ontvang je in ruil voor jouw inzet?

  • Alle denkbare middelen om je werkzaamheden veilig, snel en professioneel uit te kunnen voeren
  • Een prettige werkplek met gedreven en gezellige collega's waarmee je veel zult lachen
  • Collega’s die je uitdagen voor een potje flipperen, airhockey of tafelvoetbal
  • Een mooi salaris dat wordt afgestemd op jouw kennis, ervaring en competenties
  • 25 + 1 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband)
  • Pensioenopbouw
  • Samen lekker borrelen en snacken op vrijdagmiddag om het weekend in te luiden

Bij Osec word je een gewaardeerde collega in een team vol enthousiastelingen. We houden van duidelijkheid en snel schakelen; we doen dus niet aan ellenlange sollicitatieprocedures. Als het klikt en we in je geloven, dan kan een fijne samenwerking wat ons betreft snel beginnen…

Lijkt je dit een leuke job? Aarzel dan geen moment om te reageren en stuur jouw motivatie en CV per e-mail naar Erwin Otten; e.otten@osec.nl